HTML

KOTK

Friss topikok

Archívum

Tanulj tovább, akkor is ha most nem vettek fel!!!

2007.07.24. 14:15 :: V. Eszter

Nem vettek fel?

Nehogy kétségbe ess! Én is így voltam pár évvel korábban. Szerencsére volt hova mennem: jelentkeztem a KOTK idegenvezető okj-s képzésére. Nem volt rossz döntés, hiszen iskolai képzés keretein belül tanulhattam, ami azt jelenti, hogy volt diákigazolványom, érdekes órákon vettem részt és szereztem egy nyelvvizsgát.
Amiben más volt, mint a gimi: nem kellett mindenféle, számomra érdektelen dolgot tanulni, szakmai képzés csak 2 nap volt egy héten ( a másik 3 napon intenzíven nyelvet tanultunk). Ez igazából nem más, mint híd a középiskola és a felsőoktatás között. Aki később olyan területre szeretne felvételizni, amit egy OKJ képzés keretein belül tanult, még többletpontokhoz is hozzájuthat, ami nem kis előny! Emellett az sem utolsó, hogy így egy kicsit meghosszabbítható az a csodás diákélet, amit csak akkor értékelünk igazán, amikor már vége. Nekem elhihetitek.
Beszéltem a nyelvi képzésről is. Amit 12 két év alatt nem sikerült a fejembe verniük a különböző angoltanáraimnak, az itt 1 év alatt összejött. Gyakorlatilag a nulláról (elég nagy káosz volt a fejemben, ami az angol grammatikát illeti) indulva 1 év alatt végre sikerült megcsinálnom angolból a középfokú nyelvvizsgát. Persze nem csak angolt lehet tanulni. Második nyelvként lehetőség van akár spanyol, olasz vagy francia órákra is (ha kellő számú jelentkező összegyűlik).
Egyszóval érdemes belevágni ahelyett, hogy azon keseregne bárki, hogy az a vacak ponthatár miért nem volt képes 1 pontocskával alacsonyabban húzódni.

Ha szeretnél további információkhoz jutni, kattints az alábbi képre!!

2 komment

Címkék: nyelv okj felvételi továbbtanulás

A bejegyzés trackback címe:

https://kotk.blog.hu/api/trackback/id/tr10124344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eva 2007.08.04. 16:56:43

Szia Eszter!

Szerinted milyen szintű nyelvtudás kell ahhoz, hogy egy év alatt nyelvvizsgát szerezzen az ember?

V. Eszter · http://okt.rulz.hu 2007.08.04. 19:10:16

Az én tudásom kb az alapfok szintjén volt, úgyhogy jóformán semmi! A magas óraszám miatt, nagyon hatásos a nyelvtanulás és nagy hangsúlyt fektettünk a szóbeli részre.
süti beállítások módosítása